9 marca 2014

Notka Organzacyjna #1

Siiieeemaaaneeeczkooo!
Tutaj Malinova Mamba
(w skrócie Mamba)
Stworzyłam ten blog początkowo, aby pisać swoją opowieść, ale....
moja wena poszła się pieprzyć z chęciami ;C
Jakby ktoś je znalazł proszę o kontakt.

Ale dlaczego ja piszę tego posta?
Przecież to miał być blog na moje opowiadanie,
a skoro opowiadania nie ma to bloga też nie powinno być...
No, ale zaszły zmiany i na tym blogu będzie WSZYSTKO I NIC :3
Wiem, bardzo mądrze to wymyśliłam xd
Mam nadzieje, że nie zrobi się tu syf...

No, ale co to jest to WSZYSTKO I NIC?
Będę opisywać to co mnie interesuje w danej chwili xd
Np. Interesuje się Japonią, więc na pewno będą notki o Japan Style :3
Szczególnie o Mori Girl, bo uwielbiam ten styl <3
Pojawi się też trochę notek dla Otaku...
i inne! ;P

C U Soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz